Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/u183842467/domains/mebelmaria.co.il/public_html/system/database/mysql.php on line 6
ויטרינה TOLEDO - White - 05
  Русский עברית

ויטרינה TOLEDO - White - 05

מק''ט: 1541
₪2150
ויטרינה TOLEDO - White - 05


ויטרינה TOLEDO - White - 05 ויטרינה TOLEDO - White - 05 ויטרינה TOLEDO - White - 05 ויטרינה TOLEDO - White - 05 ויטרינה TOLEDO - White - 05 ויטרינה TOLEDO - White - 05 ויטרינה TOLEDO - White - 05

ויטרינה מקולקציית TOLEDO, דגם White - 05

קולקציית הרהיטים של TOLEDO נועדה לקשט את פנים הסלון. הצעה זו מיועדת למי שאוהב סגנון מודרניסטי בעיצוב הבית. זה מובחן על ידי נוכחות של קווים ישרים וברורים, צבעים טבעיים, פונקציונליות מתחשב, נוחות מקסימלית. רהיט זה הוא השילוב המושלם של עמידות ועיצוב עכשווי.

החזיתות עשויות מלוחות MDF, המבטיח חיי שירות ארוכים. המגירות ניתנות להארכה מלאה, וזכוכית מחוסמת בשידות ובוויטרינות מבטיחה בטיחות. קצוות מעוגלים מעט משתלבים בצורה מושלמת עם קווים ישרים וצורה מינימליסטית. ידיות מרהיבות בגוון אלון חמים, המותקנות בוויטרינות ובארונות וכן כרסום אופקית פתוחה, יהפכו את קולקציית TOLEDO לקישוט לכל סלון.

אפשר לצייד מודולי רהיטים בתאורת LED, שיהפכו למקור אור נוסף, יעניקו קלילות ומקוריות לסלון.

הרהיטים של קולקציית TOLEDO כוללים ויטרינות בגדלים שונים, שידות מרווחות, מדפים ושולחן סלון. אבזור השידות במנגנון פתיחה חושי מבטיח את נוחות השימוש היומיומי.

 

שימו לב לערכת הצבעים: לבן בשילוב עם הגוון החם של אלון סן רמו , שילוב זה מעניק לרהיטים קלילות ואלגנטיות.

צבע: לבן/אלון סן רמו

למעלה