Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/u183842467/domains/mebelmaria.co.il/public_html/system/database/mysql.php on line 6
שולחן איפור עם חלק עליון BARI - פורניר אלון
  Русский עברית

שולחן איפור עם חלק עליון BARI - פורניר אלון

מק''ט: 2184
₪9047
שולחן איפור עם חלק עליון BARI - פורניר אלון


שולחן איפור עם חלק עליון BARI - פורניר אלון שולחן איפור עם חלק עליון BARI - פורניר אלון שולחן איפור עם חלק עליון BARI - פורניר אלון

שולחן איפור עם חלק עליון לחדר שינה מקולקציית BARI, דגם Toaletka z nadstawką

שולחן האיפור BARI הוא האופציה המושלמת לפינה נשית בחדר השינה. הרהיט מורכב מרגליות דקות המחוברות למשטח השולחן ושתי מגירות. כדי להפוך את השימוש ברהיטים לנוח עוד יותר, שלבו את שולחן האיפור עם כיסא נוח.

• אלון מלא / פורניר אלון

• צבע עץ: אלון בורגונדי

• 2 מגירות

• פתיחה מודרנית PUSH TO OPEN

בארי הוא אוסף עשיר במיוחד של רהיטים לחדר האוכל, הסלון, השינה וחדר העבודה ביתי, עם חזיתות מעץ אלון מלא וגופי פורניר אלון. מבחר רחב של ארונות, שידות ושולחנות יפים, לרבות שולחן עמוד אחד ושולחן קפה, יאפשרו לכם ליצור פנים מודרני ונעים לחדר האוכל והסלון. ערכת השינה כוללת את כל מה שצריך כדי ליצור מקום נוח ואלגנטי להירגע בו - כולל מיטה זמינה בשלושה גדלים, מספר דגמים של ארונות בגדים ושולחן איפור מקסים עם מראה.

אוסף הריהוט המשרדי האקסקלוסיבי יגשים את החלום של מקום אידיאלי בו שקט וריכוז שוררים, הנחוצים לעבודה אינטלקטואלית ויצירתית.

למעלה